sirifilippasso

Alla inlägg under juli 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 31 juli 2013 23:11

  

En blå väst, som jag köpte i Moorland för 10 sc.

 

Gula ridbyxor, köpte dem för 9 sc i Valedale.

 

Svart jacka med lila tröja under, köpte den för 9 sc i Valedale.

 

Ljusblåa hjälm, köpa den i VD för 64 sc.

-------------------------------------------------------------------------

Allting samanlagt kostade 100 sc.


// FlippFlopp <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 31 juli 2013 10:56

Historien fortsätter i denna veckas uppdatering!

2013-07-31
Hejsan alla! - Den spännande historien fortsätter i denna veckas uppdatering!
Nya uppdrag: - Spännande saker håller på att hända på Jorvik! Rid till Elizabeth och prata med henne!
 
Prata med Elizabeth!
Vänliga hälsningar, Star Stable-gänget

_____________________________________________________


YEEEEEEESSSS ÄNTLIGEN FORTSÄTTNING PÅ HUVUDBERÄTTELSEN 8D <3


// Siri ;D

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 29 juli 2013 10:36


Hej, nu när det har gått ett tag efter jag la ut senaste "en vacker dag på jorvik" Så skulle jag kolla på dem gamla för att komma på ngt nytt, men nu såg jag att på alla inläggen har videosarna bara försvunnit xD

Så nu lägger jag upp dem igen här, hoppas det funkar nu c:



No, men nu (dum och ouppmärksam som jag är) Såg jag det här:   

Det förklarar ju det mesta ._.


Heh, raderar nog detta inlägget snaaart :$


// Siri


Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 20 juli 2013 13:11

 

Namn: Grayeye (Fast kallas Grajej).

Ras: Morganhäst.

Ursprung: Vet inte..  Fick inga papper på henne!

Ålder: 8 år.

Färg: Fux

Kön: Sto

Övrigt: Grajej är en  snäll fast lite osäker ponny! Hennes förra ägare behandlade henne inte bra.. Hon har haft fång nyligen och får INTE beta. Vet inte så mycket om henne än men när jag provred henne verkade hon snäll, fast väldigt rädd för saker och ting. Hon är rätt mager så jag ger henne mer foder än vanligt. Just nu så rider jag henne mest i skog, i paddock och ridhus blir hon mer osäker, särskillt om hon är ensam häst. Sur mot andra hästar så när jag är i paddock eller ridhus med andra hästar har jag ALLTID en röd rosett på henne! (En röd rosett betyder att man inte ska rida för nära baken för hästen kan sparkas.) Vi får se hur det går! ;)


PS: Jag döpte henne till Grayeye för jag tyckte det var lite kul, sen har hon gråa ögon också! Tycker inte att det är så fint namn men whatever! xD (Hon hette inget innan.)


// Fruppe <3



TWA

Hej, nu har vi börjat bli LITE fler i The Warriors Army, men ändå ger knappt någon klubben en chans, och bara lämnar... Jaja, iaf så undrar jag om någon ville gå medi TWA. Vi har vårt första klubbmöte på onsdag, och då bestämmer vi också vårt första event c;


// Siri

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 14 juli 2013 15:11

  Detta kortet kmr jag verkligen spara! <3

// Filip xD

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 14 juli 2013 11:27

Hej hej! Jag har inte direkt fiskat mkt så därför har jag inte bra rykte i fiske klubben.. ._.

  xD Vet, det är lite. Men idag så tänkte jag att jag skulle börja fiska! För jag vill få upp ryktet... Men ja, xD..

Bilder? Ja, juste! 8D  

     

Vi ses! ;)


// Fil <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 13 juli 2013 14:03

Jag älskar att ta massor av kort osv, särskillt med King. Han går så fint! <3

Här kommer 14 bilder:

                            Hehe...! Vill bara lägga upp några till random bilder. xD

Här kommer dem:

             Vissa av dem här bilderna är gamla och vissa rätt så nya. Det var på bara Love för det fanns typ ingen andra bilder jag inte lagt upp tidigare! ;)


//Filip <3 

Ovido - Quiz & Flashcards