sirifilippasso

Alla inlägg under augusti 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 25 augusti 2013 15:54

Nu har jag gjort del 6, den blev kanske tråkig och möppig nu då men xD


 

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 25 augusti 2013 12:21

Hej! Love och Isa (Min nya lilla ponny) har blivit riktigt bra vänner! Isa följer Love överallt.. och Love Isa.. det blir jobbigt när jag ska rida någon av dem! xD Men det är ju bra att Isa har hittat en bra vän iallafall. Man skulle kunna tro att Isa är Loves föl... xD


  Sötisarna! <3


// Filip <3



Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 24 augusti 2013 22:43

  Var iaf snäll, och tog hand om dina hästar! Fail, borstade svansen xD Den var tydligen lite tovig..


// Fil

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 24 augusti 2013 22:32

FÖRSÖKTE TILL OCH MED RINGA DIG, SIR... MEN EN RÖST SA "DETTA NUMMER FINNS INTE I DEN PRIVATA NUMMERPLANEN" WTF, VAD BETYDER DET? OWO JAJA, VI FÅR HOPPAS ATT HON LEVER IMORRN! ;_;


// Fil ;_;       

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 24 augusti 2013 22:18

   ÄR HELT ALONE! DU FÅR SJÖEN TA OCH LEVA NU. ;__; Börjar faktiskt oroa mig... Du har aldrig varit borta en hel dag, utan att säga något innan! ;_; Någon som hört något från Sir? 8c


// Alone Fil 8c

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 augusti 2013 20:37

Ja, då var det ännu en liten pånni i stallet   

Jag hade bara lust att köpa en till liten sötnos, så jag köpte den bruna c:

Hon heter Icebeauty (kallas ice) och är en liten jorvisk ponny på 14 år xD


 

 

Känns knasigt med 3 ponnys, men dem är ju så söta <3


// SIRI PONNYGALNINGEN <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 augusti 2013 20:18

Har sålt Storm, jag har helt enkelt inte plats för någon häst som jag ändå inte använder till något. Han är en underbar häst och jag sålde honom till någon flicka i valedale som alltid drömt om den häst c:

Tack för denna tiden Stormking <3

 


// Siri

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 augusti 2013 15:14

Nu är midsommarstången borta, det vet säkert alla redan men hade lust att skriva ifall ngn inte vet xD

Ngn känd kmr nog ha skrivit det på sin blogg redan nu, så är det alltid när jag ser ngt xD 

Lite tomt på det där stället, men nu är sommaren ändå över xD NÄSTA - HALLOWEEN 8D c:

Sen kommer ju julen, som jag ÄLSKAR <3

 

// Siri

Skapa flashcards