sirifilippasso

Alla inlägg under september 2013

Owo

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 september 2013 13:53

  ( Det var mer.) Jag körde galoppbanan 18 gånger totalt! xD Jag ska tävla ännu mer nu. Kommer nog snart upp i 30 någonting XD Ligger just nu 1:a på topplistan ( dagens) och 2:a på månadens, fast det var Sir som gjorde det xD HON LAGGAR INTE LIKA MKT PÅ MITT KONTO!! MAAHAHA B) Tror inte jag kommer hålla 1:a platsen hela dan, men jag ska föröska förbättra det! xD

PS: DET VAR INTE SIR SOM GJORDE DAGENS ( det var jag)! HON GJORDE BARA SÅ JAG KOM 2:A PÅ MÅNADENS!!! XD  Jaja, ni fattar.. kanske.. JAG VET INTE MEN FÖRSÖK FATTA XD


// Frupp <3

8D

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 september 2013 13:00

EXAKT 6000 JS! :DD Jag ska få upp till max nivån (10.000 js)!  MEN DET ÄR ENKELT!! Bara att göra lite mer blåa.. c:

   OCH SORRY FÖR JAG INTE BLOGGAT NÅGOT TYP! /:


// FIL <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 19 september 2013 10:11

Det har inte ens blivit soluppgång ._. fortfande halvmörkt, och klockan är 10 xD Hah, irl skiner solen ute och det är jätteljust och på SSO är det mörkt.


 

// Siri

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 19 september 2013 08:07

Jag levlar Foxy i mörkret OWO

Ngt har hänt, kl 22 igår var det dag på sso, och kl 8 på sso brukar det vanligtvis vara soluppgång.

Det kanske är meningen, för dem kanske vill att det ska vara mörkare på morgonen så det blir mer höstigt eller något...


   


// Siri


Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 18 september 2013 22:22

Hej!

Jag har på SSO börjat rida mer dressyr c8 Jag tycker det är superkul att tävla i dressyren på SSO, om ni har ngn dressyrtävling på G så säg gärna till mig C: Jag håller utkik efter dressyrtävlingar hela tiden, men det är svårt att hitta ngn.


Jag red nyss lite dressyr med Foxy c: Hon är duktig, men jag tränade inte så hårt med henne idag eftersom jag köpte henne xD Jag brukar träna dressyr på kvällarna, fast idag blev det ngn bugg nu på kvällen så det var ljust xD


     


// Siri c:

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 18 september 2013 17:36

Nu har jag sålt Ice, eftersom jag ville ha en av dem nya ponnyerna xD

   


Sen köpte jag den brunvita nya ponnyn c8<

Hon heter Foxbelle med kallas Foxy

   


Hann bara ta en bild på henne, innan spelservern dog elr ngt XD

 


Märkte nu att man kan logga in igen xD hehehe, kommer nog ngt blogginlägg strax igen c8


// Siri <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 17 september 2013 18:56

Jag dör, jag har bara gjort 6 avsnitt... jag har 18 till att göra xD har många idéer, men jag ska tänka ut ännu fler under uppdateringen imorrn. Jag har tappat bort lappen jag skrev alla idéer på   

Jaja, försöker iaf bli klar med En vacker jul på jorvik så fort som möjligt, så jag kan börja med En vacker dag på jorvik snart igen c8


// Siri

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 15 september 2013 17:17

Jag och Filip böt helt random hår, vi skulle kolla på smink xDD

 

MITT HUVUD SER JÄTTELITET UT D8 xD


// Siri med mini huvudet

Presentation


Hej hej! Vi är Sir och Filip, och detta är vår blogg xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Prata med datorn! HAHA


Ovido - Quiz & Flashcards