sirifilippasso

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

Skördebygden bildbomb ;D

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 24 oktober 2013 09:44

Igår hann jag inte blogga något om Skördebygden, jag utforskade och gjorde uppdrag hela dagen xD

Så nu kommer en liten bildbomb från Skördebygden c:

     

 

När jag såg Starshine dog jag lite *-* Man kommer nog rätt snart få rädda Lisa från grådaggsbergen, där hon är xD

   

Älskar att rida med små ponnys på dem där fälten xDD




Hagar med hästar <3 Dem rör sig också

    

GRISAAAAR <3 DEM ÄR SÅÅÅ SÖTA! Den rosa som hoppar runt är ju urgullig <3

 

 

Småbarn :D xD Nu finns det karaktärer som är barn också c:


     

Juste, jag har ju flyttat till Jorvikstallet :D Älskar det stället, fast det är inte så likt SSL. Här är padocken på ett annat ställe osv xD


     

Gränden i Jarlaheim är ju creepy X.X

       

Aww 8C Stackars Drew xD


// Siri


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 6 december 2013 12:24


Förlåt för att jag inte har lagt ut En vacker jul på Jorvik på ett tag, mina dator är helt knäpp -_- Ett plugin program har krashat, så det är långsammare än vanligt, och nu har det också börjat komma upp ännu mer popup fönster... Förr kom det upp 1-...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 3 december 2013 07:26


Förlåt för att jag glömde lägga ut en vacker jul på jorvik igår, var otroligt trött xD Och nu är jag sjuk... yeeeeyyyy....... Se den längst ner först, det är 2an XD     ...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 1 december 2013 00:18


Yey, nu har det vart 1e december i 21 minuter xD Nu kommer En vacker jul på Jorvik c88   // Siri   ...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 23 november 2013 11:00

       // Frupp <3

Skapa flashcards