sirifilippasso

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

GENVÄG TILL GÅD FRÅN SB!! :D

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 27 oktober 2013 09:31

HEJ HEJ ALLA!!! Ni kanske redan visste detta.. inte vet jag. Men det är kanske någon som inte vet! :D Jag visste inte detta iannan iallafall. owo Men när jag red i de glömda hedarna så red jag ut till stranden eller kanten.. där man kan se ridhuset typ.   Där ja! :D Det är ju inte mycket vatten imellan SB och RH. SÅ MAN KAN RIDA IFRÅN DE GLÖMDA HEDARNA TILL RH! :DD Riktigt smart om man har hemstall i SB och vill fiska i gåd, eller något sånt c:: 

     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

På denna karta har jag markerat vart man kan simma till RH/klipphärad från De glömda hedarna! :D ;) VÄL DENNA VÄG IST FÖR TRAANSPORT :D TÄNK PÅ MILJÖÖN... nej men ;)


PS: HAR BYTT HÅR 8D C::: xD

// FRUPP <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 6 december 2013 12:24


Förlåt för att jag inte har lagt ut En vacker jul på Jorvik på ett tag, mina dator är helt knäpp -_- Ett plugin program har krashat, så det är långsammare än vanligt, och nu har det också börjat komma upp ännu mer popup fönster... Förr kom det upp 1-...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 3 december 2013 07:26


Förlåt för att jag glömde lägga ut en vacker jul på jorvik igår, var otroligt trött xD Och nu är jag sjuk... yeeeeyyyy....... Se den längst ner först, det är 2an XD     ...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 1 december 2013 00:18


Yey, nu har det vart 1e december i 21 minuter xD Nu kommer En vacker jul på Jorvik c88   // Siri   ...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 23 november 2013 11:00

       // Frupp <3

Skapa flashcards