sirifilippasso

Alla inlägg den 5 juli 2013

HALLÖJ!

Jag har skaffat Starshine Legacy - Mysteriet med ödesryttarna.

Jag funderar på att skaffa allihop, det är väldigt kul och man får veta mer om Starstable. Tex om Lisa, Anne, Linda och Alex, och mer om soulriders osv. I det första spelet spelar man som Lisa, hon har flyttat från storstaden till Jorvik. Spelet börjar med Lisas första dag i skolan. 


Jag brukar ofta rida runt i padocken osv när man ska göra annat (jag har ju gjort klart hela spelet) xD


   

Tycker ni jag ska köpa dem andra Starshine Legacy spelen?


// Siri



           Jag håller på att levla Fire! :P Har typ inget mer att säga men förlåt för att jag och Sir typ inte bloggat! Det finns en andledning till varför Sir inte bloggat.. Men jag hade typ inget att blogga om så, aa!

Men vi hörs! <3


//Flapp

Ovido - Quiz & Flashcards