sirifilippasso

Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

THE WARRIORS ARMY C:

Nu har jag och Filip skapat en klubb ;D Den heter The Warriors Army.

Vi håller på att fixa mycket med klubben, vi måste fixa blogg och allt möjligt. Men om du vill gå med i vår klubb så får du mer än gärna breva mig eller Filip på SSO eller kommentera detta inlägget c:


 

YEPP, thats right >:D Vrf inte gå med?

Vi kmr absolut kämpa för att klubben ska bli aktiv, och ALDRIG ge upp.


// SIRI   


 
 
Ingen bild

klaris

7 juli 2013 09:52

Är just nu med i Cute Panthers men vill hellre vara med i eran klubb:)

Ni ska väll ha.... vad heter det? som jag egentligen heter klara men kalades klaris?

Siri Och Filippa Moonforest :D

12 juli 2013 12:33

Menar du JRC (Jorvik Riders Company)? Isåfall så upplöste vi den och skapade en egen klubb!
Som vi inte ska ge upp xD

// Filip

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 6 december 2013 12:24


Förlåt för att jag inte har lagt ut En vacker jul på Jorvik på ett tag, mina dator är helt knäpp -_- Ett plugin program har krashat, så det är långsammare än vanligt, och nu har det också börjat komma upp ännu mer popup fönster... Förr kom det upp 1-...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 3 december 2013 07:26


Förlåt för att jag glömde lägga ut en vacker jul på jorvik igår, var otroligt trött xD Och nu är jag sjuk... yeeeeyyyy....... Se den längst ner först, det är 2an XD     ...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 1 december 2013 00:18


Yey, nu har det vart 1e december i 21 minuter xD Nu kommer En vacker jul på Jorvik c88   // Siri   ...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 23 november 2013 11:00

       // Frupp <3

Ovido - Quiz & Flashcards