sirifilippasso

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 24 oktober 2013 13:01

Älskar grisarna <3 DEM ÄR SÅÅÅ SÖTAAAAAAA

 

// Siri som älskar grisarna

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 24 oktober 2013 11:48

Här är dem nya hästarna som kom igår ;D


Dem här hästarna kan ni hitta ungefär vid kvarnvägen, på en liten mini "gård" Det stod inget namn på den platsen XD

    




Och dem här hästarna kan ni hitta på Paddockön ;D

 


// Siri


Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 24 oktober 2013 09:44

Igår hann jag inte blogga något om Skördebygden, jag utforskade och gjorde uppdrag hela dagen xD

Så nu kommer en liten bildbomb från Skördebygden c:

     

 

När jag såg Starshine dog jag lite *-* Man kommer nog rätt snart få rädda Lisa från grådaggsbergen, där hon är xD

   

Älskar att rida med små ponnys på dem där fälten xDD




Hagar med hästar <3 Dem rör sig också

    

GRISAAAAR <3 DEM ÄR SÅÅÅ SÖTA! Den rosa som hoppar runt är ju urgullig <3

 

 

Småbarn :D xD Nu finns det karaktärer som är barn också c:


     

Juste, jag har ju flyttat till Jorvikstallet :D Älskar det stället, fast det är inte så likt SSL. Här är padocken på ett annat ställe osv xD


     

Gränden i Jarlaheim är ju creepy X.X

       

Aww 8C Stackars Drew xD


// Siri


Ovido - Quiz & Flashcards