sirifilippasso

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 25 oktober 2013 18:18

  KOLLA INTE PÅ PONNYN, DEN ÄR INTE MED I BILDEN!! CX Iaf så MÅSTE JAG HA DET FRANSKA VARMBLODET (SELLE FRANCAIS) DET ÄR DEN TILL HÖÖGER. *-*<3 Ä.L.S.K.A.R DEN!!! *-* *-**_____* Iaf så är den as dyr :,c Jag har bara 1 sc på sso... och den kostar 890 sc ;_; Jag får spara i 9 veckor, eller så köper jag sc.. för typ 100000 kr xD Ska jag köpa ponnyn ist? NEJ MEN, JAG SKOJADEEEEEEEE 8D Aldrig.. gillar typ inte ponnyer owo Segisar.. c: Men JAG VILL HA DANSKEN FRANSKEN, detta inlägget blev tjatigt, så nu kommer det seriösa saker 8D

DET DANSKA VARMBLODET ÄR AS VACKERT! <3 ÄLSKAR DEN<3 ._... orseriöst..

-----------------------------------------------------LÄS INTE DET ÖVER DENNA TEXT, DET ÄR BARA ONÖDIGT SKIT C:--------------

Hej! Igga texten över c: Nu har jag ju sålt Grayey.. om du inte visste det kolla inlägget under detta! :c Vill skaffa denna vackra och söta skit  saken hästen! <3 Selle Francais... Om jag ska köpa hen så mst jag spara i 9 veckor.. eller köpa sc för 180 kr.. liksom.. orka spara i 9 veckor x.x Och.. vill inte slösa 180 kr.. xD HÖHÖHÖ, det är svårt :c Har faksitkt inget mer att skriva. Glömmer ju alltid bort vad jag ska skriva, sen skriver jag massa skit saker bara cx (Danska hmmmhuhuh, FRANSkA VARMBLODET.)


// FRUPPEEEEOS

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 25 oktober 2013 16:35

Hej! Jag har nu sålt Grayeye eller Grajej/Yey som hon kallas. Jag red henne inte alls ofta och hade inte så mycket tid för henne. Hon vart ju inte den lättaste hästen.. Så jag lämnar över detta jobb till en tjej i SB ( Skörde bygden), som nog kommer ta hand om Yey bättre än mig! :) 

Men iallafall så tog jag ut Yey och red lite. c: Hon måste ju få uppleva SB innan hon flyttar. Tog lite kort med! :D

     Ja.. det var visst inte så många xD

    Hejdå gumman! <3  

// FRUPP :c


PS: DET KOMMER SNART ETT INLÄGG OM FRANSKA VARMBLODET! :D



Ovido - Quiz & Flashcards