sirifilippasso

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 18 augusti 2013 17:28

  Ja! Såhär blev slutresultatet! xD Blev faktiskt ganska nöjd. C8  Den var inte jätte svår att göra heller. xD Bara lite jobbigt att hålla på att markera för hand hela hästen..  ._. xD Men det gick bra. :)


// Filip <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 18 augusti 2013 14:13

Haha, glömde säga att vi ska byta header, jag håller på med en alltså.. xD Jag gjorde en i förrgår, men det blev fail, så nu gör jag en ny. Den som vi har ny var bara tillfällig. Men jag hoppas att jag hinner färdigt idag, annars på tisdag!



// Fruppe <3 xD 


Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 18 augusti 2013 14:04

  Yey, nu är king i level 11!

  Det går fort om man gör blåa typ varje dag.. Men snart är King färdig utbildad och kmr bli min tävlingshäst istället för Love! Efter King ska jag sattsa på att få Fire i level 15 och han är inte färdig inriden än riktigt, så ja. Sen Yey ( Grayeye). Fick en kommentar att Grajej var ett bebisnamn eller ngt xD, kallar henne det bara för att det är lite kul! ;)  Gjorde bara ett litet inlägg, så att det blir något inlägg idag iaf. c:


// Fruppe <3

Ovido - Quiz & Flashcards