sirifilippasso

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 augusti 2013 20:37

Ja, då var det ännu en liten pånni i stallet   

Jag hade bara lust att köpa en till liten sötnos, så jag köpte den bruna c:

Hon heter Icebeauty (kallas ice) och är en liten jorvisk ponny på 14 år xD


 

 

Känns knasigt med 3 ponnys, men dem är ju så söta <3


// SIRI PONNYGALNINGEN <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 augusti 2013 20:18

Har sålt Storm, jag har helt enkelt inte plats för någon häst som jag ändå inte använder till något. Han är en underbar häst och jag sålde honom till någon flicka i valedale som alltid drömt om den häst c:

Tack för denna tiden Stormking <3

 


// Siri

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 augusti 2013 15:14

Nu är midsommarstången borta, det vet säkert alla redan men hade lust att skriva ifall ngn inte vet xD

Ngn känd kmr nog ha skrivit det på sin blogg redan nu, så är det alltid när jag ser ngt xD 

Lite tomt på det där stället, men nu är sommaren ändå över xD NÄSTA - HALLOWEEN 8D c:

Sen kommer ju julen, som jag ÄLSKAR <3

 

// Siri

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 augusti 2013 09:43

HAH, bloggar på rasten xD Har tröök, när jag kommer hem hoppas jag att Filip lever xD har inte hört ett endaste Kling på kik elr något sen i tisdags xDIdag mst hon leva xD annars kommer jag skälla ut henne c8 tänk om hon är död OMG! Iaf, Filip inte är inne när kommer hem kommer jag kanske rida ett litet pass med mini eller Quick c:// Siri

Ovido - Quiz & Flashcards