sirifilippasso

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2013

Fälttävlan med Lilla Grajej <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 11 augusti 2013 12:03

  Hon hoppar väldigt hastigt och man måste räkna hennes steg mellan varje hinder. Jag började att skritta lite lätt i Steves paddock, sen travsde vi vidare till Marleys paddock där vi hoppade lite buskar (xD). Hon hoppar allt från buskar till stora stockar.   Grajej är lite kobent (hovarna/fötterna är lite inåt) och det gör att hon inte kan gå så bra, nästan som ett litet handikap för henne! Men jag försöker träna upp henne så hon lär sig gå bättre med sian hovisar. :) Hon skulle egentligen lärt sig det tidigare (i sitt gamla hem) men där fick hon bara stå i en box, så det gick inget vidare bra! Men det fixar Fruppen :D Haha xD. 

   Hon blir ofta rädd och skuttar till! Typ sådär                                             
          På den bilden xD Dålig pil men whatever.  I hennes förra hem skrämde de upp henne mycket...


// Fil 

PS: Sorry för att jag inte hade ngn bild på när  vi skrittade i Steves paddock och hoppade i Marleys! /:

 
 
Ingen bild

Olivia Faststone

13 augusti 2013 13:07

Grajej=Bebisord?

Siri Och Filippa Moonforest :D

16 augusti 2013 19:58

-.- Kallar henne det. Dessutom brukar jag kalla henne Yey också. Måste du kommentera massa barnsliga dumma kommentarer?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 6 december 2013 12:24


Förlåt för att jag inte har lagt ut En vacker jul på Jorvik på ett tag, mina dator är helt knäpp -_- Ett plugin program har krashat, så det är långsammare än vanligt, och nu har det också börjat komma upp ännu mer popup fönster... Förr kom det upp 1-...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 3 december 2013 07:26


Förlåt för att jag glömde lägga ut en vacker jul på jorvik igår, var otroligt trött xD Och nu är jag sjuk... yeeeeyyyy....... Se den längst ner först, det är 2an XD     ...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 1 december 2013 00:18


Yey, nu har det vart 1e december i 21 minuter xD Nu kommer En vacker jul på Jorvik c88   // Siri   ...

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 23 november 2013 11:00

       // Frupp <3

Ovido - Quiz & Flashcards