sirifilippasso

Alla inlägg under augusti 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 16 augusti 2013 23:10

Har nyss tömkört Angel c:

Har säkert gjort något/många fel på utustningen nu men whatever xD

 

Jag och Filip ska försöka blogga aktivare xD


// Siri

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 11 augusti 2013 12:03

  Hon hoppar väldigt hastigt och man måste räkna hennes steg mellan varje hinder. Jag började att skritta lite lätt i Steves paddock, sen travsde vi vidare till Marleys paddock där vi hoppade lite buskar (xD). Hon hoppar allt från buskar till stora stockar.   Grajej är lite kobent (hovarna/fötterna är lite inåt) och det gör att hon inte kan gå så bra, nästan som ett litet handikap för henne! Men jag försöker träna upp henne så hon lär sig gå bättre med sian hovisar. :) Hon skulle egentligen lärt sig det tidigare (i sitt gamla hem) men där fick hon bara stå i en box, så det gick inget vidare bra! Men det fixar Fruppen :D Haha xD. 

   Hon blir ofta rädd och skuttar till! Typ sådär                                             
          På den bilden xD Dålig pil men whatever.  I hennes förra hem skrämde de upp henne mycket...


// Fil 

PS: Sorry för att jag inte hade ngn bild på när  vi skrittade i Steves paddock och hoppade i Marleys! /:

Hej, nu har jag gjort En vacker dag på jorvik del 5 >:D

Denna delen kanske blev jättetråkig xD Det handlade för det mesta om samma sak men whatever, tvingar er inte att se xD



// Siri
 

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 7 augusti 2013 11:40

Jag och Filip försökte överleva onsdagsuppdateringen xD Vi buggade oss in där man fick vara på oljeplattformen första gången man var där

 

Innan det ens hade kommit upp att spelservern skulle stängas ner var Filip tvungna att logga ut, hon skulle rida :C

Så jag stannade kvar själv

   

... Men jag överlevde inte ens 5 minuter :C R.I.P


// Siri

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 4 augusti 2013 17:35


  Lägger upp detta bara för att Sir ville.. xD Men ni som inte vill se behöver inte titta, den är vääldigt kort dessutom xD Och kanske inte så spännande som jag sa, men Sir skulle vara med och då så behövde jag liksom göra ngt så hon kom in i saken xD Ni kanske inte fattar, men whatever..


// Fil <3

Jag har nu gjort en serie som heter "Försunna Love...". Jag har redigerad dåligt men tyckte det var kul och så ni vet så är det bra att pausa i början om du vill läsa det som står, för man hinner inte läsa allt! xD Detta avsnittet kanske inte vaR så spännande, men det kommer sen!


  Om ni vill se mer, KOMMENTERA! Om ingen vill, är det ingen idé att jag gör mer.. xD Jag kommer göra lite större så man ser texten bättre också!


// Filip <3


Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 3 augusti 2013 16:30

 

Köpte denna jacka i Moorland för 59 sc!

 

Och denna sadeln i Firgrove för 41 sc. :)

Det kostade 100 kr samanlagt! c:


Ha det gött!

// Flopp

Hejsan ;D Nu har jag gjort del 4a på en vacker dag på jorvik, men kom ihåg att jag fortfarande är slarvig xD Jag gör detta för att det är kul inte för att jag tror att ni tycker att det är bra. Jag har självinsikt c;


Iaf, här är En vacker dag på jorvik videon:



Och sen så gjorde jag en musikvideo, den suger och jag fick bara ta en låt.... Så ja, här under är den xD Den handlar om Felix Anka



 

Ehehe, så det var väl det...


// Siri
 

Ovido - Quiz & Flashcards