sirifilippasso

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 16 juni 2013 19:17

                  De är lite förtjusta i varandra!        XD (Vet inte om de gillar öl men..)


// Flipp!

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 16 juni 2013 19:15

Jag och Filip tävlade lite c;

Jag kom som vanligt längst bak eftersom jag har laggdator, men ibland failade Filip (Jag sa att jag trodde det var med filt xD Men hon förnekar det) 

   

Btw så är jag sjuk, och derför inte inne på SSO så mkt... Jag hoppas jag blir frisk snart c:


// Sirap

  Jag och björn brottades lite xD Jag tyckte inte att jag skule behöva göra massor av sysslor så jag brottade ner hnm! xD

OCH JAG ÄR LT NU!!! YEYEY! 8D


//FILIP!!!!!

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 16 juni 2013 13:46

     Krya på dig <3 Hoppas du blir frisk snart! ;_;

// Filip  PS: Tar hand om Siris hästar nu när hon är sjuk! xD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards