sirifilippasso

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 juni 2013 20:13

Jag och Sir har gjort en liten tradition! xD Då vi skulle springa runt hela Jorvik med julkläder och julmusik. Men nu ska jag berätta hur det ändrades lite xD För detta är första gången vi gjorde detta så aa.. När vi kom till Observatioriet elr vad det heter xD Då ville vi inte åka linbana för vi hade ställt våra hästar i FP som va start och mål. Då sa vi att vi skulle springa ner! (XD) Och det går ju liksom inte men... vi försökte iaf då var det ju liksom ett stup där så vi fick faligt fall, och sen skulle vi gå upp men vi kunde inte det det var för brant! xD Då ringdes Sij hem för att hon hade inte ngt "liv" kvar. Jag ringde hem för det gick liksom inte att komma upp där och Sir hade ju åkt hem. xD Där sa jag "Vi mst fortsätta nu!" Men Sir orkade inte...  ._. Då sa jag "Våran tradition får bli att vi springer till Obstervatioriet springer ner i stupet och försöker komma upp tills vi rings hem! Alltså att vi springer runt halva jorvik ( FP, FG och VD). Ja.. Det var det.. HÄR KOMMER EN BILD 8D:    (Sir hann inte göra alla jul uppdragen som ni kanske vet för hon gjorde ett inlägg om det typ xD)


//Filip!



Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 22 juni 2013 12:48

Nu har jag och min lilla mupp Filip bergsklättrat, det gick bra men vi ramlade ner i slutet och fick börja om från början ._. Då blev jag lite irriterad xD Men vi fortsatte och nådde vårt mål. Vi älskar den platsen, man får en fin utsikt över Valedale sjön och det tar inte typ bara 2 minuter att rida dit.


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards