sirifilippasso

Alla inlägg den 20 juni 2013

Jag saknar julen på Starstable ENORMT mkt.

Det var så kul, julstämning, julgran, snö, den där chatt saken osv. Det var så kul och alla var så glada. Själv så gjorde jag knappt några juluppdrag, jag hann helt enkelt inte... Jag hann göra klart snögubben och granen. Det beror på att jag började spela i december också, så jag fattade inte allt i uppdragen. Av julsakerna hann jag bara få ett jul schabrak.

Derför gjorde jag nu en liten jul outfit, eftersom jag vill kunna ha NÅGOT juligt att ha på mig innan jag har råd att köpa jul outfiten och få jul kläder i uppdrag nästa jul (om det kmr då) Nästa jul kmr nog min ren bli Angel.

Sen efter detta inlägget mst jag börja fokusera på SOMMAR. När sommaren på SSO är slut ska jag sakna den, inte vara lättad att sommaren är slut. Irl är dessutom sommaren min favorit årstid, men julen min favorit högtid.

 


Keps: Vingården

Tröja: Valedale

Handskar: Fiskebyn

Byxor: Silverglade byn

Skor: Silverglade byn (Inte säkert)


Träns: Valedale

Filt: Juluppdrag

Benlindor: Fiskebyn

Svans rosett: Fiskebyn


// Siri    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards