sirifilippasso

Alla inlägg den 19 juni 2013

      Bild 1. KOLLA DET ÄR TYP EN BRO!? VID FISKAR STUGAN!! MM... Ni ser Sirs funderingar om detta i chatten! xD

Bild 2. Sij flyger, hon tror att hon är den med mest druidkrafter i hela sso. XD Som kan flyga hon pratade med Avalon och Fripp, Fripp sa "Du har mest krafter i hela sso, men du har inte lärt dig allt än" typ (Enligt henne) XD.

PS: Hon kan allt om Vampyrer, Andar, Spöken, zombies, Alver, hober osv XD.


//Flapp... <3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 19 juni 2013 10:42

Jag ville absolut klara onsdagsuppdateringen, så jag gömde min lilla Angel i Hollow woods och sprang som en spion mot ladan vid FG. 

 


Jag rusade in i ladan och hoppade ner på golvet, sen kom helt plötsligt några shysta människor. Som också ville överleva, dem hoppade ner brevid mig (på bilden stod bara en brevid mig)

 

Vi överlevde ett tag, vi hade bra teknik. Sen så störtade GM heather in (En av patrullerna som letar efter överlevande) Och vi dog ;_;


R.I.P


// Sirap 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards