sirifilippasso

Alla inlägg under juni 2013

  Jag och björn brottades lite xD Jag tyckte inte att jag skule behöva göra massor av sysslor så jag brottade ner hnm! xD

OCH JAG ÄR LT NU!!! YEYEY! 8D


//FILIP!!!!!

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 16 juni 2013 13:46

     Krya på dig <3 Hoppas du blir frisk snart! ;_;

// Filip  PS: Tar hand om Siris hästar nu när hon är sjuk! xD

<3

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 14 juni 2013 11:35

Skjut mig i amren, skjut mig i benet, skjut mig i huvudet men inte i hjärtat för där finns du!

 


//Flippflopp!

Av Siri Och Filippa Moonforest :D - 14 juni 2013 10:51

           Hej bloggen! Sorry för inte JAG bloggat, det har bara vart Sir som bloggat. xD Men iaf så tränade jag och Sir lite kadrilj idag! Och det gick riktigt bra. (Har inte direkt passande kläder, är ju inte SR längre så... 8c)


// Ha det bra <3!  P.S: Om du vill gå med i JRC så får du gärna kommentera detta inlägget, så ska vi fixa det! ;)

//Filip c8

Jag har köpt en Frieser, Hon heter Darkqueen men kallas Freja... Freja låter som en frieser så. 

Hon är underbar <3

   

// Siri

Dem här videosarna ee så dåliga och muppiga, jag vet inte varför jag gjorde dem ens xD

Men iaf, jag kmr nog göra fler delar av "En vacker dag i Jorvik" Det ee väldigt kul att göra dem.


Del 1:


 


Del 2: 
 

// Siri

Cornelia (corn) Hittade en mystisk häst inne vid hötork stället i VG.

Hon visade mig och mycket riktigt var den en mystisk häst där xD

 

 

Den ser annorlunda ut. Corn ee expert på att hitta sånt här 


// Siri

Detta är alla namn hästarna kan ha på SSO, jag lägger ut för att ni som inte är sr ska slippa skapa ny för att se namn.


"namn 1"

 


"Namn 2"



// Siri                                                              


Ovido - Quiz & Flashcards